Friday 18th of May 2012

e-syntages
fresh menu leftfresh menu right

Top 10 συνταγές

Υπολογιστής BMI

SI [cm,kg] Imperial [ft,lbs]

Ηλικία: [Έτη]
Ύψος: [cm]
Βάρος: [kg]

Αρχική Διατροφή & Υγεία Διατροφή: ασπίδα στο νέφος της πόλης

Συνταγές
Μαγειρική
Γεύσεις
σοκολάτα συνταγες μαγειρικη σαλατα


Διατροφή: ασπίδα στο νέφος της πόλης
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
Διατροφή & Υγεία
Διατροφή - ασπίδα στο νέφος της πόλης

Ασπίδα απέναντι στο νέφος των μεγαλουπόλεων αποδεικνύεται η υγιεινή διατροφή. Επιδημιολόγοι που μελετούν τις ιδιότητες των τροφίμων σε ό,τι αφορά τις επιπτώσεις που έχει το νέφος στους βρόγχους και τους πνεύμονες, καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά μπορεί να εγγυηθεί καλύτερη αναπνευστική λειτουργία.

Οπως εξηγούν οι ειδικοί, η ατμοσφαιρική μόλυνση προκαλεί σοβαρές αναπνευστικές βλάβες καθώς τα μικρομόρια της σκόνης προκαλούν οξειδωτικό στρες λόγω των ελεύθερων ριζών, αποδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα και επιφέρουν ισχυρές φλεγμονώδεις αντιδράσεις. Αυτές οι ανισορροπίες προκαλούν μακροπρόθεσμα βλάβες στους πνεύμονες καθώς και στην καρδιά και τα αγγεία. Ηταν λογικό λοιπόν να αναζητήσουν οι επιστήμονες την απάντηση στη διατροφή αφού αυτή αποτελεί τη βασική πηγή αντιοξειδωτικών ουσιών για τον οργανισμό. Ηδη μέχρι σήμερα πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι η βιταμίνη C και Ε, η β-καροτίνη και τα Ωμέγα 3 μπορούν να συμβάλλουν σημαντικά στον τομέα αυτό.

Τώρα όμως, νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση «European Respiratory Journal» έδειξε χαρακτηριστικά ότι όσοι καταναλώνουν καθημερινά φρούτα και λαχανικά έχουν μειωμένες πιθανότητες να αναπτύξουν χρόνια αποφρακτική βρογχοπνευμονοπάθεια που να οφείλεται σε ένα περιβάλλον με σκόνη και άλλους μολυσματικούς παράγοντες. Στην εν λόγω μελέτη, στην οποία συμμετείχαν περίπου 3.000 εθελοντές, οι ερευνητές από το Imperial College του Λονδίνου διαπίστωσαν ότι η εν λόγω διατροφή μπορεί να εξασφαλίσει καλύτερη λειτουργία του αναπνευστικού συστήματος. 

Την ίδια στιγμή, στο Πανεπιστήμιο Εκατέρινμπουργκ της Ρωσίας ο επιστήμονας Μπόρις Κάτσνελσον δοκίμασε να καταπολεμήσει τις επιπτώσεις του νέφους με βιταμίνες και μικροθρεπτικά συστατικά. Ο διακεκριμένος επιστήμονας ανέπτυξε ένα κοκτέιλ από βιταμίνες, αμινοξέα (γλουταμάτη και μεθιονίνη), λίγο ασβέστιο, ιώδιο, σίδηρο και λιπαρά οξέα Ωμέγα 3, για να δει αν θα μπορούσε να προστατεύσει τον οργανισμό του από τη μόλυνση βαρέων μετάλλων που είναι χαρακτηριστική στις βιομηχανικές περιοχές της ανατολικής Ευρώπης. Τα αποτελέσματα της μελέτης του ήταν άκρως ενθαρρυντικά και επαληθεύτηκαν από σχετικά πειράματα σε ποντίκια.
(Espressonews.gr)

Πηγή: panikolaos.blogspot.com
 
071.jpg

Πρόσφατες Συνταγές

[1/25] Βιολογικά φασόλια έγχρωμα σαλάτα

[2/25] Οσομπούκο, Osso Buco

[3/25] Τηγανητά μανιτάρια με κάρυ

[4/25] Μανιταρόσουπα με ζωμό ροσμπίφ

[5/25] Πράσινα φασολάκια με dressing Ταχίνι και γιαούρτι

[6/25] Σοκολατένιος πειρασμός με ελάχιστες θερμίδες!

[7/25] Κοτόπουλο γεμιστό με ψητή κόκκινη πιπεριά, φυστίκια Αιγίνης και τυρί φέτα

[8/25] Καραμελωμένα Αχλάδια και Ομελέτα με Gorgonzola, μπέικον και pecans

[9/25] Μεσογειακό στιφάδο

[10/25] Λινγκουίνι με γαρίδες και ντομάτα και σάλτσα λευκού κρασιού

[11/25] Αγκιναρόψωμο

[12/25] Λαχανάκια Βρυξελλών ογκρατέν

[13/25] Σπανακόπιτα με λαζάνια

[14/25] Σουφλέ σοκολάτας

[15/25] Ψητό αχλάδι με σάλτσα σοκολάτας και σουσάμι

[16/25] Υγρό κέικ σοκολάτας με ελαιόλαδο

[17/25] Τσιζκέικ σοκολάτα-πορτοκάλι

[18/25] Τούρτα με κομπόστα ροδάκινο και ανανά

[19/25] Τιραμισού

[20/25] Ρυζόγαλο

[21/25] Μπισκότα “Cookies” με σοκολάτα και ξηρούς καρπούς

[22/25] Μαρμελάδα φράουλα

[23/25] Κρέπες σοκολάτα-φράουλα light

[24/25] Τσουρέκι Πουτίγκα

[25/25] Ψαρονέφρι με ουίσκι bourbon

Δωρεάν Παιχνίδια | Online Games

Ψηφίστε

Τι κάνετε για να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας;




Αρχική | Διατροφή & Υγεία | Μικρά Μυστικά | Κρασιά | Τυριά | Μπαχαρικά & Αρωματικά | Επικοινωνία | Υποβολή συνταγής | RSS | Όροι Χρήσης | Σχετικά

Copyright © 2009-2012, www.e-syntages.gr